For sale: NEW ARRIVAL-RUDY TRALYX NEW SUNGLASSES

This item has been moderated.
Price RM 109.00
Condition Brand new
Posted 26 Nov 2016
Category Eyewear
Brand Rudy Project

PERHATIAN,BUAT RIDER YANG MENCARI SUNGLASSES YANG BERKUALITI TINGGI DENGAN HARGA YANG MAMPU MILIK, CANTIK AND SMART
.
.
.
"Ya,da lama cari yang sesuai dan cantik dengan harga murah"

--------------------

NEW ARRIVAL-RUDY TRALYX NEW SUNGLASSES

Apa yang syok pasai spec ini?
(●)kualiti yang bagus dan sedap d pakai
(●)lens yang xmembuat mata anda sakit dan silau
(●)dibekalkan lens yang lebih utk anda tukar pada wktu dan cuaca serta d tempat yang sesuai
(●)kawan2 mesti usha len macam..spec lawa tu...time kayuh pakai.fuh.mengancam
(●)rider ada 3 pilihan warna frame.pilih ikut wrna helmet/jersey/basikal.matchingkan saja
(●)boleh pakai buat kayuh basikal.BOLEH juga buat jalan,hiking,mancung dan smua aktiviti2

---------------
Package spec ni siap bagi
Lens x 3pcs
- 1pcs Iridium lens
- 1pcs Polarized Lens
- 1pcs clear Lens
Frames X 1
Hard Casing X 1
Lens cleaning clothing bag X 1
Orignal Box x 1

-------------- BERAPA HARGA?------------------

RM250?BUKAN🚫🚫
RM200?BUKAN❌❌
RM180?BUKAN❌❌
RM150?BUKAN❌❌
RM130?PUN BUKAN ××
RM120?BUKAN JUGAK
HABIS TU BERAPA?
SABAR......

Utk offer 1st batch ni,sy mnwarkan harga serendah

RM110 SAHAJA!!!
RM110 SAHAJA!!!
RM110 SAHAJA!!!

barang sgt2 limited...kalau hbis kena tunggu lagi..kan dah rugi.... So!!!!

Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!
Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!
Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!
Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!

Be careful of deals that look too good to be true

Username gilabasikal
Since 3 May 2013
Rating +16 / 1 / -2 [rate this user]
Location Online Trading Only