For sale: NEW ARRIVAL-RUDY GENETYK SUNGLASSES

This item has been moderated.
Price RM 109.00
Condition Brand new
Posted 26 Nov 2016
Category Eyewear
Brand Rudy Project

'MENCARI SPEK MATA SEDAP MATA MEMANDANG..'

.
"Ya,da lama cari yang sesuai dan cantik dengan harga murah"

--------------------

NEW ARRIVAL-RUDY GENETYK SUNGLASSES
.
.
.
.
Apa yang syok pasai spec ini?

(●)kualiti yang bagus dan sedap d pakai
(●)lens yang xmembuat mata anda sakit dan silau
(●)dibekalkan lens yang lebih utk anda tukar pada wktu dan cuaca serta d tempat yang sesuai
(●)kawan2 mesti usha len macam..spec lawa tu...time kayuh pakai.fuh.mengancam
(●)boleh pakai buat kayuh basikal.BOLEH juga buat jalan,hiking,mancung dan smua aktiviti2

---------------

Package spec ni siap bagi
-Rudy frame
-lens iridium
-lens orrange
-casing spec yang keras

--------------

BERAPA HARGA?
RM250?BUKAN🚫🚫
RM200?BUKAN❌❌
RM180?BUKAN❌❌
RM150?BUKAN❌❌

RM130?PUN BUKAN ××

RM120?BUKAN JUGAK

HABIS TU BERAPA?

Utk offer 1st batch ni,sy mnwarkan harga serendah

RM110 SAHAJA!!!
RM110 SAHAJA!!!
RM110 SHAJA!!

barang sgt2 limited...kalau hbis kena tunggu lagi..kan dah rugi....

So!!!!

Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!

Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!

Call/wassap/weechat +60103795096 sekarang!!!!!

Be careful of deals that look too good to be true

Username gilabasikal
Since 3 May 2013
Rating +16 / 1 / -2 [rate this user]
Location Online Trading Only